D E A N E R I S

Pasek zakładek

HomeAbout meLooksPhotographyModelingContact

sobota, 13 kwietnia 2013

Love my boyfriend's !



Dzień dobry ! Mój weekend intensywny. Wczoraj siedziałam w kuchni do późnej nocy – nigdy nie robiłam tak pracochłonnego ciasta. Dziś także zamieniam się w kucharkę, będę pichcić coś na jutrzejszy (przed)urodzinowy obiad :) W poniedziałek będę oficjalną siedemnastolatką.

Dzisiejszy zestaw natchnął mnie do napisania kilku słów więcej :)
Zacznę od tego, że odkąd na blogach zaczęły pojawiać się spodnie boyfriendy, szczególnie w połączeniu ze szpilkami, nie mogłam oderwać od nich oczu. Po prostu wzdychałam do tych zestawów. Nie mogłam się napatrzeć jak dziewczyny pięknie w nich wyglądają. Oczywiście poczułam od razu chęć stworzenia czegoś podobnego. W mojej szafie już od dłuższego czasu zalegają takie właśnie spodnie. Tylko, że nie mogłam się do nich przekonać. I z jednej strony inspirowało mnie to casualowe a jednocześnie eleganckie połączenie – a z drugiej nie mogłam sobie wyobrazić siebie w czymś takim. Nie sądziłam, że mogłabym wyglądać w tym dobrze. Myślałam, że taki krój spodni będzie dla mnie mało korzystny i tak dalej... Wiecie jak to jest, kobiety :) W końcu spróbowałam, dobrałam resztę zestawu i kiedy stanęłam przed lustrem moja miłość do boyfriendów diametralnie wzrosła. Teraz już na pewno nie będą leżeć w szafie.

Na takim dość banalnym przykładzie można sobie wiele wytłumaczyć i uświadomić. A ja lubię rozkładać życie na takie właśnie "czynniki pierwsze" :) Nie powinniśmy rezygnować z czegoś, czego pragniemy, tylko dlatego, że szarpie nami strach i wątpliwości. Nawet gdyby była ich setka, powinniśmy je przezwyciężyć i zrobić krok w stronę spełnienia siebie, swoich marzeń. Lepiej spróbować i ewentualnie żałować, niż żałować, że się nie spróbowało. Uczucie, kiedy osiągnie się wymarzony efekt, jest nie do zastąpienia.

A teraz zostawiam Was ze zdjęciami :)



pants - NewYorker / sweater - F&F / accessories&bag- Primark / coat - WendyBox / shoes - Deichmann

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :D Całuję i życzę miłego i słonecznego weekendu <3

62 komentarze:

  1. wyglądasz przecudownie, jesteś śliczna;) bardzo interesująca notka, wcale nas nie zanudziłaś, dodaję do obserwowanych!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny sweterek :)
    Wyglądasz prześlicznie! :D

    Pozdrawiam,
    streetofjellies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz!piękne zdjęcia i stylizacja bardzo dopracowana-podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow swietne zdjecia! outfit naprawde boski,podoba mi sie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. a co to Ty masz na głowie takie piękne?:) boskie spodnie, podoba mi się to połączenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kok zrobiony przy użyciu wypełniacza, a te złote to nic innego tylko bransoletka na gumce :)

      Usuń
  6. fajny look ; DD
    nowy post

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz bosko, nie wiem czego się obawiałaś! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. też mi się podobają takie spodnie, ale na nieszczęście wyglądają one dobrze tylko na wysokich dziewczynach :( na szczęście Ty wyglądasz świetnie w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia!
    wyglądasz pięknie i miejsce jest super!

    sama nie jestem przekonana co do spodni typu BOYFRIEND, ale na Tobie leżą idealnie!


    http://joanna-ciechacka-cieszkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zdjęcia :) Strój też świetny, płaszcz i upięcie włosów najlepsze:) Jednak te spodnie, z tego co widzę, mają mało wspólnego z boyfriendami ;p

    Buziaki:)

    BalerinyDiany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam spędzasz czas w kuchni
    świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie wszystko ze sobą wygląda.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestes sliczna :) i masz cudowne wyczucie stylu bardzo podoba mi sie ten sweterek

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne zdjęcia ! :)
    Zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. naprawdę świetne wyglądasz! sweterek + jeansy idealne zestawienie kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba :) Płaszcz jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  17. masz rację, zazwyczaj strach przed nieznanym sprawia, że tracimy tak dużo... a w sumie nie wiemy, czy to jest coś negatywnego, póki nie spróbujemy, prawda? :>

    OdpowiedzUsuń
  18. JESTEŚ GENIALNA! A najbardziej podobają mi sie spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mądrze piszesz. Za często zastanawiamy się nad ewentualnymi błędami konsekwencjami niektórych decyzji. A Ty wyglądasz przepięknie, nie chce się wierzyć, że jesteś taka młodziutka! Oczywiście, w pozytywnym tego słowa znaczeniu, bo wyglądasz bardzo kobieco.:) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  20. kolejna świetna stylizacja! pięknie wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny outfit! :D Oh mieć 17lat..:) to był mój najlepszy okres życia oczywiście przed pełnoletnością :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie bardzo, bardzo, bardzo TAK ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowny sweterek! :)

    http://womanlinesska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow ! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Idealnie jest!! :) ...zdjęcia cudowne, klimatyczne, napatrzyć się nie mogę :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. swietnie wygladasz :) super miejscowka !

    OdpowiedzUsuń
  27. zazdroszczę swetra, a do tego boskie spodnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz rewelacyjnie;)
    sweterek i biżuteria jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniała stylizacja, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  30. łał, jak wiosennie ;)) w ogóle niesamowite miejsce na zdjęcia.

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. mega zdjęciaa i śliczny sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  32. swietny zestaw, spodnie wygladaja ciekawie najlepsza jest torba :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wow zestaw jest świetny <3 zdjęcia rewelacyjne <3

    OdpowiedzUsuń
  34. wow, wow i jeszcze raz wow! Aż sama jestem ciekawa jakbym wyglądała w spodniach boyfriend ze szpilkami :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie polaczenie. Najwygodniejsze spodnie z charakterem, a ze szpilkami wygladaja najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  36. rewelka! pozdr i zapraszam na nowy post i do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  37. połączenie genialne:) okulary jednak są moim ulubionym punktem w stylizacji:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna stylizacja, uwielbiam boyfriendy :)
    http://designdetector.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Już od dłuższego czasu marzą mi się takie spodnie ;) Twój zestaw jest przeuroczy<3

    PS.Zapraszam do mnie na wiosenny konkurs ;))

    OdpowiedzUsuń
  40. cudowny sweter! rewelacyjnie wygląda w połączeniu z tymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Rewelacyjna stylizacja. Ten sweter mnie powalił!

    OdpowiedzUsuń
  42. super zdjęcia! swietnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  43. cudowny look,też uwielbiam boyfrendy!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. wyglądasz świetnie! piękne zdjęcia, fajny zestaw!

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  45. wyglądasz genialnie ! wszystko idealnie dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna dziewczyna, świetne zdjęcia i genialny zestaw!:) nie wiem na co patrzeć wszystko mi się podoba:)) wyglądasz naprawdę dobrze:)) a ten kolor sweterka, idealny!:))


    zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny zestaw, wszystko fajnie dobrane zwłaszcza dodatki:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. genialny klimat, obserwuje :)
    mumineeks.blogspot.com - troszke streetwearu ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna stylizacja *.* <3 Zapraszam do mnie --->http://thealexlook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. neony rządzą! ;) outfit genialny, od sweterka po dodatki i boyfriendy... Muszę żonie podsunąć pomysł porzucenia stonowanych kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak ja uwielbiam taki kolor swetra! rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  52. cudo, cudo, cudo! Naprawdę rewelacyjny zestaw! Wszystko idealnie do siebie pasuje. Super!
    + podoba mi się te pomieszczenie, w którym robiłaś zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń