D E A N E R I S

Pasek zakładek

HomeAbout meLooksPhotographyModelingContact

środa, 5 czerwca 2013

VIDEO

Tak jak obiecywałam, mała niespodzianka :) Trwa ona 1.20 i jest dowodem moich pierwszych doświadczeń przez kamerą. Filmik przedstawia moje dwie ostatnie -  i . Ten, kto próbował swoich sił, będąc obiektem nagrywania wie, że to dość trudna sprawa. Zrobienie zdjęcia jest stosunkowo łatwiejsze – stajesz, pozujesz, fotograf pstryknie. A tutaj? Tutaj musisz pozować, wymaga to naprawdę dużej koncentracji. Nie ukrywam, że na początku było mi bardzo ciężko. Czekam na Wasze opinie :)


Baaardzo dziękuję autorowi klipu - CrookVideo

Całuję ;*

26 komentarzy:

  1. Cudownie! Wiesz, co robisz i robisz to świetnie. Jednakże... To tylko moje zdanie - nie za dobrze Ci w koku. Przynajmniej takim doskonale ułożonym jak na filmiku. Spróbuj powyjmować parę kosmyków i go poczochrać. Kolejny minus - może nie filmu, ale twojego wyglądu. Dziewczyno! Twoje włosy wołają o pomstę do nieba. Zalecam Jak najszybciej rozpocząć kurację regenerującą.... Co ty z nimi robisz... prasujesz żelazkiem :D, ojć ... są mega zniszczone. Poza tym tak jak mówiłam, jesteś cudowna w tym co robisz!
    Pozdrawiam
    Morello

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do włosów (a bardziej co do fryzury, gdzie mam je ułożone do szyi) masz zupełną rację, włosy nie wyglądają na zdrowe. To przez to, że nałożyłam papiloty, chciałam zrobić loki, ale zupełnie nie wyszły a po rozczesaniu włosów właśnie tak wyglądały...
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Ach! SKĄD JA TO ZNAM?! :D Mi robi się tak , gdy noszę kok po umyciu :)

      Usuń
  2. Niczym reklama H&M ! Cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gabrysiu, co robisz , że masz taką figurę. Jestes na diecie... ? Co ty na wpis o Twoim odzywianiu? :D
    Filmik fajny. Ładnie wyszłaś
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mogę streścić Ci to tutaj, nie ma tego zbyt wiele :) Byłam od września ubiegłego roku na diecie dukana, właściwie to jeszcze jestem - już w końcowym etapie. Poza tym ćwiczę, to podstawa :)
      Dziękuję pięknie, pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Jezu!? Dieta Dukana>! Przekleństwo. Wszyscy dietetycy tego odradzają, lekarze zresztą też ;/
      A video CUDOWNE!

      Usuń
    3. To jest tragedia żeby dziewczyna w tym wieku była na dukanie, nie ma nic gorszego. Skoro ma się taka klasę Gabrielo, to może warto udać się do dietetyczki, a nie niszczyć swój organizm.
      Co do włosów to chyba wcześniej używałaś bardzo dużo lakieru, na podtrzymanie grzywki, teraz niestety ich kondycja ma wiele do życzenia.

      Usuń
  4. przyjemnie się Ciebie ogląda ;)) bardzo fajny filmik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gołdapianka205 czerwca 2013 20:20

    Jesteś przepiękna ! :-) Filmik udany. Wcale się nie postarzasz tak jak ktoś ujął w poprzednim poście,moim skromnym zdaniem czysta zazdrość pewnie jakiejś dziewczyny z Gołdapi,która nie wie co do czego założyć. Rób to co robisz a ja będę tu zaglądać :) Pozdrawiam Ania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Że tak to ujmę : zajebiste video ! Czuję się jakbym oglądała jakąś reklamę. Szacunek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super filmik i bardzo ładne sukieneczki !! Śliczna dziewczyna z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.youtube.com/watch?v=iCDQiPIgBnc

    OdpowiedzUsuń
  9. fenomenalnie wyszło! piękna jesteś...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka to piosenka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powtarzam, co to za PIOSENKA?! bo nie mogę przestac jej nucic :)

      Usuń
    2. Mr. Little Jeans - Rescue Song (RAC Remix)

      Usuń
  11. Rewelacyjny filmik. Wyszłaś pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny jest ten filmik ! naprawde rewelacyjnie Ci to wyszlo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. very good like That :)
    It's Nikul :)

    OdpowiedzUsuń