D E A N E R I S

Pasek zakładek

HomeAbout meLooksPhotographyModelingContact

wtorek, 27 sierpnia 2013

Monochrome

Cześć Kochani! Jestem aktualnie nad morzem ale przygotowałam dla Was zdjęcia przed wyjazdem :) Nie będę się rozpisywać, powiem tylko, że zakochuje się w Trójmieście - jest wspaniale. 
Kilka słów o zestawie. Kombinacja rzeczy w monochromatyczne wzory. Koszulka ,,pół na pół" od Flaunt, poncho i spodnie w czarno-białe kwiaty od Kristine's Collection. Na nogach jedne z moich najlepszych lempeksowych zdobyczy-czarne botki.




Hi Dear! I'm currently at the seaside but I've taken the pictures for you before my trip :) I won't write a lot, I can only say that I'm falling in love with the Tri-City-I have really fantastic time.
A few words about the outfit. This is a combination of things in monochrome patterns.  ,,Fifty-fifty" shirt from Flaunt, poncho and pants in b&w flowers from Kristine's Collection. On my feet one of my best second-hand trophy - black boots.


























Shirt - Flaunt (the same here) / Poncho - Primark / Pants - Kristine's Collection (the same here) / Shoes - sh

Całuję i życzę Wam, abyście jak najlepiej wykorzystali kończące się wakacje! ;**

Follow on Bloglovin

27 komentarzy:

  1. Fantastycznie wyglądasz :)
    Piękny sweter!

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś przepiękna! ;))


    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Monochromatyzm zawsze świetnie się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne zdjęcia, z pomysłem, to samo zresztą tyczy się stylizacji, świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda rzecz z osobna podoba mi się ale całość jakoś nie współpracuje, co nie zmienia faktu że wspaniale pozujesz :) Dynamika powinna być Twoim motto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. całość razem bardzo ciekawie wygląda !
    świetny look

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. very nice print-mix!<3

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja świetna , śliczna jesteś :)
    zapraszam do Siebie http://trendykate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna :)
    zapraszam :paulaaplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś bardzo ładna i za nic w świecie nie dałabym ci 17 lat, wyglądasz na o wiele więcej ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw, naprawdę jest niesamowity ;)
    zapraszam na www.mytippitoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, wzory się nie gryzą :)
    Ten wzór butów jest wg mnie zabawny- teraz na jesień będzie taka moda, a mi te buty kojarzą się z jazdą konną... Może wyczyszczę swoje jeździeckie buty i będę modna jesienią ;)
    Ale musisz mieć dobre oko, że wypatrzyłaś taką perełkę w lumpeksie :D
    Miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cool patterns. You pull it off so well.
    http://halielandry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny sweterek :) całość super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Pięknie wyglądasz. Wspaniałe zdjęcia! <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Bardzo podoba mi się ta sesja <3 Świetne połączenie deseni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochany anonim powrócił, trochę późno, ale jestem. :)
    Stylizacja podoba mi się strasznie, uwielbiam takie połączenia, nietypowość..
    Co do butów, to Ci ich zazdroszczę, bo już w poprzednim sezonie mi się podobały, ale nie mogłam znaleść takich jakie sobie wymarzyłam, aż tu patrzę i Ty takie masz :O
    Zdjęcia wolałam jak robił Ci Bartek, ale te też są bez zarzutu. :3
    Życzę dobrze udanych ostatnich dni wakacji.. i czekam oczywiście na następny wpis :3
    Całuję! :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, jesteś niesamowita :) Musisz poszukać w takim razie w lumpeksie :D
      Buziaki! ;*

      Usuń
  18. stylizacja mnie oczarowała, narzutka jest cudowna <3 czy można ją jeszcze gdzieś dostać?
    zapraszam do siebie http://turbanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Strasznie spodobały mi się Twoje stylizacje, chyba zacznę obserwować Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję Cię od samego początku i wtedy zupełnie mi się nie podobałaś (mam na myśli stylizacje, bo buzię masz niezmiennie nienagannie śliczną), ale bardzo szybko się rozwijasz i muszę przyznać, że teraz z przyjemnością zaglądam na Twojego bloga. Dzisiejsza stylizacja to petarda. Keep on doing what you're doing. : )
    Buziaki,
    foka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć, dziękuję pięknie!
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  21. wow such a great outfit, I love the mix of black and white prints! you look amazing :)
    -
    Ester @ Drawing Dreaming

    OdpowiedzUsuń