D E A N E R I S

Pasek zakładek

HomeAbout meLooksPhotographyModelingContact

piątek, 9 sierpnia 2013

Night time

Witajcie! Dzisiejszy post jest dla mnie szczególny, ze względu na zdjęcia. Od zawsze marzyłam, żeby zrobić zdjęcia nocą, kiedy jedynym światłem są zapalone w domach lampy i latarnie na ulicach. Nie udało mi się póki co zrobić dokładnie takich, ale... czy te na szczycie góry z wielkim miastem u jej stóp to nie wspaniała perspektywa? :) 

Było ciężko. Wdrapywanie się około 22 na szczyt z pełnym ekwipunkiem, tuż po deszczu i po męczącym dniu. Potem dosłownie kilka zdjęć, póki nie nastał całkowity zmrok. Czułam się rewelacyjnie pozując w takim miejscu. Zestaw, jaki mam na sobie także wpasował się w klimat. Arcydziewczęcą sukienkę od Kristine's Collection połączyłam z trzewikami. Zgaszone kolory, brązy, odcienie czerwieni i złota. Sukienka jest wykonana z grubszego materiału, będzie idealna na nadchodzące chłodniejsze, jesienne dni. Trzewiki to mój nowy zakup, nic dodać, nic ująć - zgrabne, wygodne, z ciekawą teksturą - perfekcyjne.
Mam nadzieję, że przymkniecie oko na niedoskonałą ostrość na niektórych fotografiach, jej ustawienie przy takim świetle (braku światła) to naprawdę trudna sprawa.
Czekam na Wasze opinie :)















 Dress - Kristine'sCollection / Shoes - TopShop

Follow on Bloglovin

Do usłyszenia po weekendzie! :*

44 komentarze:

  1. przepiękne zdjęcia! mega klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. great post, loved the dress ♡
    cute blog, I'm following now :)

    xoxo
    STYLE TRACES BLOG
    ST FACEBOOK PAGE
    ST INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing photos ... very good idea!

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. >>>>> FOTki są niesamowicie piękne ...ten klimat.... <3


    Sukienka boska :)



    POZDROWIENIA

    Zapraszam na nowy post

    TORI DIS

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękne zdjęcia, ale klimat ;o
    o momomo! I do tego zestaw genialny ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Z każdą kolejną stylizacją coraz bardziej zachwycasz. Widać, że wkładasz w to dużo serca. :D Mam do Ciebie przy okazji jedno pytanie, czy na sesję można Cię jeszcze wyciągnąć? Bo jeśli byś miała chęć zrobić kilka zdjęć to odezwę się do Ciebie na Facebooku. :)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;* Myślę, że po powrocie mogłabym, czekam na wiadomość :)

      Usuń
  7. so so gorgeous! Love the location :)

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! jestem totalnie zachwycona! nawet nie wiem co powiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia, mają w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój blog jest niesamowity, przyznam się że codziennie wchodzę jak nie na bloga to na instagrama. Jesteś piękna i aż miło się ogląda bloga, bo widać jak dużo pracy w niego wkładasz... Stylizacje są genialne, jeszcze nigdy nie pomyślałam że coś mi się nie podoba, jest idealnie!
    Gratuluję sukcesu jaki już osiągnęłaś! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, nawet nie wiem co powiedzieć.. Zawsze takie słowa ogromnie podnoszą mnie na duchu i dają dużo motywacji do dalszej pracy :) Dziękuję! ;*

      Usuń
  11. Amazing! I love the first photo!

    OdpowiedzUsuń
  12. buty śliczne a sceneria zdjecie jeszcze bardziej ! mega !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sukienka. Zdjęcia są mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne zdjęcia. Dużo magi w nich.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia mega *.* najlepsze jakie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjęcia niesamowite tak samo jak sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia mają fantastyczny klimat. Idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowite zdjęcia! Oby więcej takich! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mega !. jeszcz ten plener :) Tylko zazdrościć;)

    zapraszam
    www.melodypushh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. niesamowite tto wszytko!!


    zapraszam serdecznie na moje rozdanie:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/06/lato-przyjdz-rozdanie-bluzeczkowe.html
    przywołujemy lato

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia MAGIA!!! Zwłaszcza ostatnie dwa fundują opad szczęki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozkwitasz Gabrysiu! Obserwując Ciebie od pierwszego wpisu widać,jak dużo się zmienia, ile pracy i poświęcenia w to wkładasz. Miło się patrzy i ta świadomość że mamy w mieście tak wspaniałą osobę jak Ty, prawdziwy talent do modelingu! Jestem święcie przekonana że lada chwila a będziemy o Tobie słyszeć, jako o najlepszej blogerce w Polce. To Twój wielki sukces i jestem z Ciebie bardzo dumna, oczywiście trzymam kciuki i życzę dalszych sukcesów! ;*
    Z niecierpliwością czekam na następny wpis!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile wspaniałych słów, dziękuję! Następny wpis jutro więc serdecznie zapraszam :)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  23. JESTES GENIALNA!!! ROZWALIŁAŚ MNIE NA CZESCI! IDE OGLĄDAC TWOJEGO BLOGA I WZDYCHAĆ!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Więc wzdychamy do swoich blogów nawzajem :)

      Usuń
  24. zakochałam się! :) pięknie i baśniowo. baaaardzo udana sesja :) oby więcej takich!

    xoxo:*

    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. wspaniałe, klimatyczne zdjęcia <3 sukienka połączona z trzewikami też bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem zachwycona! Piękne zdjęcia, śliczna sukienka, te buty i oczywiście Twoja uroda! :) Idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej, jestem pod ogromnym wrażeniem twojego bloga! Niebanalne zdjęcia i stylizacje, widać, że starasz się wszystko dopracować nawet w najmniejszych szczegółach, życzę powodzenia w dalszym blogowaniu, obserwuję z miłą chęcią! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia zapierają dech w piersiach, są niesamowite! :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Przecudna sukienka!, a zdjęcia naprawdę robią wrażenie :)
    Pozdrawiam P.

    OdpowiedzUsuń
  30. ;ooo Niesamowita sesja! Cudowne trzewiki, wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialne zdjęcia i przepiękne buty-zazdroszczę ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. These are the most amazing boots I've ever seen! It's a pity that they cannot be shipped to my country :/

    OdpowiedzUsuń