D E A N E R I S

Pasek zakładek

HomeAbout meLooksPhotographyModelingContact

wtorek, 6 sierpnia 2013

Such a lazy day

Dziś jest ten dzień nieopisanego lenistwa, słodkiego nicnierobienia, z ciągłym wrażeniem, że jest sobota. Siedzę w piżamie i chyba nie zamierzam się przebrać. Kawa, herbata, herbata, kawa, muzyka i jeszcze jedna kawa. Zanim się rozbudzę to prawdopodobnie trzeba będzie iść spać. I śniadanie na obiad. Kocham dzisiejszy dzień. 
Kocham także sukienki i wysokie obcasy. Prawie oczywiste i przewidywalne? Chyba każda kobieta ma do nich słabość. Ja mam ponad normę, ostatnio rewelacyjnie czuję się w sukienkach. Z obcasami to samo, byleby były "wygodne". Rzadko spotykane połączenie, ale te z dzisiejszego zestawu wbrew pozorom są - na prawdę! To moja druga para szpilek z Newlook'a, obie sprawiają wrażenie arcyniewygodnych, prawdopodobnie przez swoją wysokość, ale obie pary pozytywnie mnie zaskoczyły. Tylko nosić, jeszcze kiedy mają piękny granatowy kolor i kokardę na środku, sama słodycz :) Sukienka od Choies w musztardowym kolorze, z granatowymi wstawkami wygląda jakby uszyta była specjalnie do połączenia z moimi butami. Dla przełamania kolorystyki - bordowa torebka. A w tle? Widok który kocham jeszcze bardziej niż te szpilki. 

























Dress - Choies / Shoes - New Look / Bag - New Look

Follow on Bloglovin

Buziaki!

34 komentarze:

  1. Piękna stylizacja...w stylu retro...takie uwielbiam.. <3


    sukienka jest śliczna, a Ty wyglądasz w niej kwitnąco :)


    POZDROWIENIA

    TORI DIS

    OdpowiedzUsuń
  2. Stunning pictures! You look so pretty and I love your dress!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomitą masz tą sukieneczkę ! :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing photos and you look so nice!

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jakaś ty piękna <3 bardzo ładny strój, a plener w ogóle takiego uroku dodaje, super :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są fenomenalne, szczególnie te z widokiem na miasto :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna sukienka !pięknie w niej wyglądasz !:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie z resztą jak zawsze :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. aale pięknie! nie mogę się napatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry aparat, super modelka, do tego śliczne buty, śliczna sukienka i przede wszystkim śliczna Ty ;) ale nasłodziłam..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the color. And gorgeous background.
    http://halielandry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem osobą, która pomimo wolnego dnia musi coś robić ;))
    Świetny look i piękne zdjęcia :)

    Jesli masz chwilę zapraszam do mnie, pozostaw po sobie ślad! - www.madeleinelife.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka i buciki rewelacja <3 świetnie wyglądasz ;***

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz, sukienka urocza!
    Pozdrawiam,
    www.outgoingtaste.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow - piękny widok i znakomite zdjęcia! Kolor sukienki to też miód, cud, maliny (no i musztarda :) ). Uwielbiam cały ten post:)
    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. GENIALNE foty!!
    Wyglądasz prześlicznie!!
    Aż ciężko oderwać od Ciebie oczy!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Your heels are superb! I love them so much :)

    xoxo
    New post here\Bloglovin\Fashiolista

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz genialnie, a te zdjęcia są po prostu niesamowite !

    + obserwujemy?
    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod wielkim wrażeniem sesji, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialna stylizacja. A zdjęcia? Awwwwwwwww *.* Coś przepięknego

    OdpowiedzUsuń
  21. o rany! jesteś prześliczna. Zdjęcia w świetnym klimacie pasującym do stroju. Całość rewelacyjna jak dla mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo mi się podoba sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialne zdjęcia!

    Wszystko ze sobą pasuje :)

    Oby tak dalej i jeszcze lepiej.

    ps. Spodobało mi sie tutaj u cb, będe wpadać częściej. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacja! Od dzisiaj zostaje Twoim fanem!

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjna sukienka, idealnie dobrane buty. Super!

    OdpowiedzUsuń
  26. ja dzień lenia mam codzień : D i masz zjawiskową urodę!


    TRINNISSTUFF.BLOGSPOT.COM UBRANIA I AKCESORIA ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  27. ale cudna sukienka :) Oto link do mojego bloga jak ci się spodoba możesz zaobserwować będę bardzo wdzięczna :) http://peaceee-loveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny look, naprawdę bardzo mi się podoba :)
    zapraszam do mnie www.mytippitoes.blogspot.com

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń