D E A N E R I S

Pasek zakładek

HomeAbout meLooksPhotographyModelingContact

wtorek, 8 kwietnia 2014

CAMBRIDGE outfit

Dobry wieczór! :) Przy poście z Londynu obiecałam także post z Cambridge. Dotrzymuję obietnicy i wrzucam zdjęcia z tego zjawiskowego miejsca. 
Dziś krótko, kilka słów o zestawie. Najłatwiej jest mi go opisać za pomocą zestawienia ze sobą poszczególnych jego elementów. 
Przede wszystkim stanowi on połączenie dwóch kolorów: czerni i czerwieni; kraty na czerwonej chuście i legginsach z prostotą czarnego płaszcza i koszulki; elementów skórzanych ze zwykłym materiałem; elegancji z całkowicie luźnym stylem oraz kobiecości z nutą chłopczycy :)



 
 
 

Coat - Wendybox / Shoes - CzasNaButy / T-shirt & Leggings - no name / Scarf - sh / Glasses - Primark

Całuję Was i życzę dobrej nocy :) ;*

Follow on Bloglovin

16 komentarzy:

  1. no i niestety jak zwykle, zdjecia piekne, a zestaw przesadzony i kiczowaty. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak powinny wyglądać polskie ulice ! Odważnie i pewnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. IDEALNA <3 super stylizacja i te zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo odważny i kontrowersyjny look!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje sesje! Są meega klimatyczne. ŚWIETNE!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw mi się nie podoba, ale zdjęcia jak zawsze genialne!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  7. Noo wyróżniasz się z tłumu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Twój styl, jak zawzse mi się podoba :)

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam ze w tej całej blogosferze mozna znaleźć jeszcze tak dobry blog ;o, Obejrzałam wszytkie posty i jestem zachwycona, jakość zdjeć, twoje stylizacje ;) czapka z tego postu mnie urzekła. Za każdym razem kiedy jestem w Chicago mam ochotę sie w taka zaopatrzyć, moze tym razem mi sie uda ;) życzę powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  10. Na zdjęcia Adama mogę patrzeć się godzinami :) Zazdroszczę wyjazdu, co do zestawu, oryginalnie i bez żadnego zarzutu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi sie podobaja zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja ! :) Przepiękne zdjęcia :) Powodzenia w blogowaniu :) Pozdrawiam :*:)

    OdpowiedzUsuń