D E A N E R I S

Pasek zakładek

HomeAbout meLooksPhotographyModelingContact

czwartek, 19 czerwca 2014

All black & neon shoes

Dobry wieczór :) Co u Was? Ja to nie mam pojęcia jak określić to, co dzisiaj przeżywam. Wstałam o godzinie 16 i myślałam, że ktoś mi zrobił głupi żart, przestawiając zegarek. Ku mojemu zdziwieniu, nikt mi wcale nie zrobił głupiego żartu :D No ale wakacje rządzą się swoimi prawami. Tak więc chodzę na wpół przytomna, zdołałam jednak ogarnąć dla Was zdjęcia z wczorajszej sesji. 
Czarna sukienka od Kristine's Collection. Prosta i dziewczęca, urozmaicona jednak skórzanymi wstawkami. Dobrałam do niej ramoneskę oraz neonowe Air Max'y Thea. Kocham połączenie czerni i neonowych kolorów :)


 
 
 

Dress - Kristine's Collection / Jacket - Primark 

Buziaki ;*

Follow on Bloglovin 


9 komentarzy: